چگونگی طراحی سایت فروشگاهی

چگونگی طراحی سایت فروشگاهی

 

آیا برای ساخت یک فروشگاه آنلاین آماده هستید؟ چگونگی طراحی سایت فروشگاه به اندازه ای که به نظر می رسد ترسناک نیست. با کمک بسیاری از سازندگان وب سایت تجارت الکترونیک در بازار می توانید یک وب سایت با طراحی مناسب طراحی کنید. اما از کجا شروع میکنی؟ این که ایا شما نیاز به فروش چند محصول و یا یک موجودی بزرگ  دارید؟ برای دریافت پاسخ به این سوال، ما یک راهنمای هفت مرحله ای ساده در نظر گرفته ایم که در ادامه به آن پرداخته می شود.

 

چگونگی طراحی سایت فروشگاهی

انتخاب شرکت برای طراحی

سازنده تجارت الکتریک خود را انتخاب می کنیم. در بازار ایران فروشگاه های زیادی به فروش سایت و یا طراحی سایت می پردازند. شما می توانید یک کدام از آنها را انتخاب و پیشنهاد خود را ثبت کنید.

انتخاب دامنه و قالب سایت

دامنه خود را ثبت کنید. یک دامنه تعریف کنید. دامنه ها می توانند com، ir، net یا co باشند.

قالب سایت و یا نحوه طراحی سایت را تعیین کنید. قالب ها به صورت رایگان و یا .. به فروش می رسند شما می توانید یک قالب سایت مناسب تهیه و اقدام به طراحی کنید. در این مواقع انتخاب یک هدر کاربر پسند اهمیت دارد. پاورقی مناسب را انتخاب کنید. معرفی محصولات و راه های ارتباطی را مشخص کنید.

آپلود محصول و آماده سازی فروشگاه

محصولات خود را آپلود کنید. قبل از اپلود محصولات خود، برنامه ای را که در ان هستید دوباره بررسی کنید. اگر چه بسیاری از سازندگان وب سایت به شما اجازه می دهند محصولات نامحدود را به فروش برسانید، برخی از انها ابتدا نیاز به یک طرح ارتقا یافته دارند.

درگاه پرداخت را تعیین کنید. هنگامی که مشتری کالایی را خریداری می کند، ممکن است مشخصات کارت خود را در صندوق پرداخت تعبیه شده در درگاه پرداخت وارد کند یا به وب سایت آن هدایت شود.

انتخاب شیوه ارسال محصولات

نحوه ارسال محصول را مشخص کنید. تصمیم بگیرید که از کجت به کجا ارسال می کنید. باید بررسی کنید که به کدام کشورها و مناطق (منطقه) ارسال دارید و آیا محدودیت هایی برای ارسال دارید.

در سایت انتشار دهید.

در کنار اینها باید مواردی را رعایت کنید. اینکه فروشگاه شما از چه زبانی پشتیبانی می کند. تسویه حساب شما چگونه است. آیا فروشگاه شما در دستکتاپ، موبایل و مرورگرهای مختلف ظاهر خوبی دارد و آیا تنظیمات شما درست ایست. البته باید با راه های نگهداری از سایت مانند محتوا گذاری، بلاگ نویسی، سئو و آپدیت نگه داشتن سایت نیز آشنا باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با راه های ارتباطی که در سایت اشاره شده است با مجموعه ما در تماس باشید.

 

برخی از مهمترین لینک‌ها:

درباره ی cbtopiuowq